Menu

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz pytania dotyczące Klubu Maluszka, logowania czy otrzymywanych paczek, zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania - skontaktuj się z nami przez formularz.

Aby otrzymać paczkę musisz aktywować konto. Aktywacji konta dokonujesz poprzez kliknięcie w link w mailu powitalnym od HiPP.

Nasi Klubowicze otrzymują paczkę z okazji narodzin dziecka. Paczka wysyłana jest do rodzica w pierwszym miesiącu życia dziecka, również do osób, które zapisały się w okresie ciąży.
Czas oczekiwania na paczkę od momentu wysyłki to:
- do 4 tygodni dla osób, które wybrały trójkąt z napisem „Z nami jedzie dziecko”’
- do 8 tygodni dla osób, które wybrały trójkąt z imieniem dziecka, np. „Z nami jedzie Zosia”.
W związku z tym paczka dotrze do Ciebie, gdy Maluszek będzie mieć około 2-3 miesięcy życia.

Jeśli zarejestrujesz się w Klubie Maluszka lub dodasz kolejne dziecko do swojego profilu po ukończonym 6 tygodniu życia dziecka, paczka nie będzie już do Ciebie wysłana, ponieważ jej zawartość nie będzie odpowiednia dla Twojego Maluszka.
Zachęcamy jednak do odwiedzania Klubu Maluszka, ponieważ aktywne mamy otrzymują od nas drobne upominki.

Paczki HiPP wysyłane są tuż po urodzeniu się dziecka (nawet do osób, które zapisały się w okresie ciąży).

Jeśli podczas rejestracji lub dodawania dziecka wybrałaś/eś trójkąt z imieniem dziecka, to czas przygotowania i dostarczenia paczki wynosi do 8 tygodni. Paczka dotrze zatem do Ciebie, gdy Maluszek będzie mieć ok. 3 miesięcy.

W przypadku trójkąta „Z nami jedzie dziecko” czas przygotowania i dostarczenia paczki wynosi do 4 tygodni. Paczka dotrze zatem do Ciebie, gdy Maluszek będzie mieć ok. 2 miesięcy.

Paczka HiPP wysyłana jest tuż po narodzinach dziecka, bez względu na to, czy rejestracja nastąpiła w okresie ciąży czy chwilę po porodzie. Paczka wysyłana jest do osób, które zarejestrują się w Klubie do 6. tygodnia życia dziecka. Jeśli zapisałaś się w tym okresie, a mimo to paczka do Ciebie nie dotarła, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy .

Tak – jeśli dodasz informacje o kolejnej ciąży lub narodzonym dziecku przed ukończeniem przez dziecko 6 tygodnia życia. Więcej informacji na temat paczek znajdziesz w odpowiedzi na pytanie ” Zapisałam się do Klubu – kiedy dostanę paczkę?” powyżej.

Niestety nie mamy możliwości przesyłania próbek produktów /gadżetów HiPP na indywidualne zamówienie Rodzica. Zachęcamy jednak do śledzenia Klubu Maluszka – zarówno forum, tablicy jak i regulaminu, gdzie można znaleźć  informacje m.in. o konkursach, w których do wygrania są produkty i gadżety HiPP.

Niestety nie mamy możliwości przesyłania próbek mleka HiPP Combiotik®. Bardzo prosimy o kontakt z Serwisem dla Rodziców HiPP poprzez formularz kontaktowy .

Oczywiście – wszystkie przyszłe i obecne mamy zapraszamy do Klubu Maluszka. Zapisując się w okresie ciąży masz pewność, że po urodzeniu dziecka otrzymasz upominek od HiPP. Ponadto będziesz mogła poradzić się naszych ekspertów (położnej, dietetyka) oraz innych mam i rozwiać wszelkie wątpliwości przed porodem.

Zdarza się, że mail z linkiem aktywacyjnym trafia do folderu SPAM lub KOSZ. Jeżeli go tam nie ma, możesz wejść na stronę Klubu Maluszka -  w przypadku nieaktywnego konta po wpisaniu danych do logowania wyświetli się strona z możliwością ponownego przesłania maila aktywacyjnego.

eśli podczas logowania pojawia się komunikat, że login lub hasło są nieprawidłowe, prosimy o sprawdzenie, czy nie jest włączony klawisz Capslock – wielkie i małe litery są ważne przy wpisywaniu hasła. Natomiast w przypadku kopiowania hasła z treści maila lub z innego dokumentu prosimy o zwrócenie uwagi, czy nie jest przypadkowo kopiowana końcowa spacja, która uniemożliwia logowanie.

Jeśli wpisujesz poprawny login i hasło, a mimo to powracasz do strony logowania, to prawdopodobnie przeglądarka ma w pamięci konkretną stronę i cały czas do niej powraca. Najlepiej jest wtedy zrestartować przeglądarkę w następujący sposób:
•    wejdź w przypadku przeglądarki Internet Explorer w Narzędzia -> Opcje -> Usuń historię przeglądania;
•    zaznacz 3 pierwsze pozycje (zachowaj dane, usuń pliki tymczasowe, usuń pliki cookie);
•    kliknij ok. i poczekaj aż przeglądarka się zaktualizuje;
•    wyłącz i włącz ponownie przeglądarkę.
 
W przypadku innych przeglądarek, np. Google Chrome, należy wejść od razu w historię przeglądania i kliknąć „Wyczyść wszystkie dane przeglądarki”. Również tutaj usuwamy pliki cookie i pliki tymczasowe.

Szybszym rozwiązaniem jest tymczasowa zmiana przeglądarki – inna przeglądarka nie powinna mieć już wcześniej zapamiętanych stron.

W przypadku, gdy nie pamiętasz hasła lub loginu, kliknij w przycisk „Nie pamiętasz hasła?”. Na adres mailowy podany podczas rejestracji zostanie przesłany login i nowe hasło. Wiadomość powinna dotrzeć w ciągu 15 minut. Jeżeli wiadomość nie dojdzie, prosimy o sprawdzenie folderu KOSZ oraz SPAM.

Jeżeli Twoje dziecko jest już na świecie, nie ma możliwości samodzielnej zmiany jego daty urodzenia lub imienia. Jeżeli chcesz tego dokonać, wyślij do nas zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy  podając informację dot. zmiany, którą mamy wprowadzić.

Jeśli Twoje dziecko jeszcze się nie urodziło, to możesz zmienić dodać jego imię w dowolnym momencie. Natomiast zmiana już wprowadzonych danych możliwa jest dopiero 30 dniach od rejestracji.