Najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz pytania dotyczące Klubu Maluszka, logowania czy rejestracji, zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania - skontaktuj się z nami przez formularz.

Dane dotyczące kolejnej ciąży lub nowonarodzonego dziecka możesz dodać wchodząc w Mój Profil -> Moje dzieci. Następnie należy kliknąć w "Dodaj dziecko" oraz uzupełnić wymagane dane: czy dziecko już się narodziło, datę planowanego porodu lub datę urodzenia. Płeć oraz imię dziecka możesz dodać w późniejszym czasie, jeśli jeszcze ich nie znasz.

Pamiętaj! Nie musisz aktualizować daty planowanego porodu w czasie ciąży. Po narodzinach dziecka będziesz mogła zaktualizować datę urodzenia samodzielnie wchodząc w profil dziecka w Klubie Maluszka.

Oczywiście – wszystkie przyszłe i obecne mamy zapraszamy do Klubu Maluszka. Zapisując się w okresie ciąży masz pewność, że po urodzeniu dziecka otrzymasz upominek od HiPP. Ponadto będziesz mogła poradzić się naszych ekspertów (położnej, dietetyka) oraz innych mam i rozwiać wszelkie wątpliwości przed porodem.

Zdarza się, że mail z linkiem aktywacyjnym trafia do folderu SPAM lub KOSZ. Jeżeli go tam nie ma, możesz wejść na stronę Klubu Maluszka -  w przypadku nieaktywnego konta po wpisaniu danych do logowania wyświetli się strona z możliwością ponownego przesłania maila aktywacyjnego.

Jeśli podczas logowania pojawia się komunikat, że login lub hasło są nieprawidłowe, prosimy o sprawdzenie, czy nie jest włączony klawisz Capslock – wielkie i małe litery są ważne przy wpisywaniu hasła. Natomiast w przypadku kopiowania hasła z treści maila lub z innego dokumentu prosimy o zwrócenie uwagi, czy nie jest przypadkowo kopiowana końcowa spacja, która uniemożliwia logowanie.

Jeśli wpisujesz poprawny login i hasło, a mimo to powracasz do strony logowania, to prawdopodobnie przeglądarka ma w pamięci konkretną stronę i cały czas do niej powraca. Najlepiej jest wtedy zrestartować przeglądarkę w następujący sposób:

  • wejdź w przypadku przeglądarki Internet Explorer w Narzędzia -> Opcje -> Usuń historię przeglądania;
  • zaznacz 3 pierwsze pozycje (zachowaj dane, usuń pliki tymczasowe, usuń pliki cookie);
  • kliknij ok. i poczekaj aż przeglądarka się zaktualizuje;
  • wyłącz i włącz ponownie przeglądarkę.

 
W przypadku innych przeglądarek, np. Google Chrome, należy wejść od razu w historię przeglądania i kliknąć „Wyczyść wszystkie dane przeglądarki”. Również tutaj usuwamy pliki cookie i pliki tymczasowe.

Szybszym rozwiązaniem jest tymczasowa zmiana przeglądarki – inna przeglądarka nie powinna mieć już wcześniej zapamiętanych stron.

W przypadku, gdy nie pamiętasz hasła lub loginu, kliknij w przycisk „Nie pamiętasz hasła?”. Na adres mailowy podany podczas rejestracji zostanie przesłany login i nowe hasło. Wiadomość powinna dotrzeć w ciągu 15 minut. Jeżeli wiadomość nie dojdzie, prosimy o sprawdzenie folderu KOSZ oraz SPAM.

Jeżeli Twoje dziecko jest już na świecie, nie ma możliwości samodzielnej zmiany jego daty urodzenia lub imienia. Jeżeli chcesz tego dokonać, wyślij do nas zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy  podając informację dot. zmiany, którą mamy wprowadzić.

Jeśli Twoje dziecko jeszcze się nie urodziło, to możesz zmienić dodać jego imię w dowolnym momencie. Natomiast zmiana już wprowadzonych danych możliwa jest dopiero 30 dniach od rejestracji.

Jeśli jesteś w ciąży możesz zmienić lub dodać imię dziecka oraz płeć. Nie zalecamy zmiany daty planowanego porodu w czasie ciąży, gdyż może się ona zmieniać kilkukrotnie, przy wykonywanym USG.

Jeśli urodziłaś dziecko i chcesz zaktualizować jego dane, wejdź w "Mój profil" -> "Moje dzieci" i kliknij na "Potwierdź datę urodzenia dziecka". Będziesz mogła zaktualizować datę narodzin dziecka, jego płeć oraz imię. Pamiętaj, aby przy aktualizacji danych zaznaczyć, że Twoje dziecko jest już na świecie.

Adres zamieszkania przypisany jest do profilu rodzica. Jeśli chcesz go zaktualizować, wejdź w "Mój profil" i zaktualizuj dane adresowe.