Klub mojego Maluszka

Od rejestracji aż po usunięcie konta – poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Klubu mojego Maluszka.

Jeśli wśród poniższych pytań nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.


Przesłanie maila zawierającego link aktywacyjny może potrwać kilka minut. Dlatego prosimy o cierpliwość i sprawdzenie skrzynki odbiorczej w późniejszym czasie. Jeżeli po upływie kilku minut w dalszym ciągu nie widzisz maila z linkiem aktywacyjnym, sprawdź folder SPAM oraz upewnij się, czy Twoja skrzynka odbiorcza nie jest przepełniona.

Powyższy komunikat oznacza, że dany adres e-mail istnieje już w naszej bazie.
Jeśli ten mail należy do Ciebie, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?”.

Jeśli nie pamiętasz loginu i/lub hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” pod tym linkiem.

Podaj swój adres mailowy podany podczas zakładania konta w Klubie mojego Maluszka. W odpowiedzi otrzymasz e-maila z linkiem – kliknij w niego lub skopiuj do okna przeglądarki. Otworzy się nowa strona zawierająca Twoją nazwę użytkownika oraz pole do wpisania nowego hasła.

Pamiętaj, aby zastosować zasady bezpieczeństwa dotyczące hasła.

Jeżeli masz problem z hasłem i nie możesz uzyskać dostępu do Twojego konta w Klubie mojego Maluszka, upewnij się, czy wprowadzane przez Ciebie hasło jest poprawne. Zwróć szczególną uwagę na wielkość liter, a także brak spacji na końcu hasła. Jeżeli w dalszym ciągu masz wątpliwości, polecamy użycie wyżej opisanej funkcji „Nie pamiętasz hasła?”. Umożliwi Ci ona utworzenie nowego hasła. Jeżeli kopiujesz hasło, pamiętaj o tym, że nie może zawierać spacji.

Zaloguj się w Klubie mojego maluszka, przejdź do zakładki Mój profil = > Moje dzieci i wybierz opcję Dodaj dziecko.

Adresu e-mail nie można zmienić samodzielnie. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, podając swój obecny i nowy adres e-mail.

Jeżeli chcesz zmienić nazwę użytkownika, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami przy pomocy formularza kontaktowego.

Z powodu przepisów regulujących ochronę danych osobowych potrzebujemy do tego Twojej nazwy użytkownika.

Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości mailowych z informacjami o konkursach, promocjach czy rabatach na produkty HiPP, możesz skontaktować się z nami w tej sprawie poprzez formularz kontaktowy lub kliknąć w link na dole każdego newslettera promocyjnego, jaki od nas otrzymujesz.

Zaloguj się w Klubie mojego Maluszka i w bocznym menu kliknij w zakładkę "Newslettery". Przejdziesz do strony z widokiem newslettera dopasowanym do wieku Twojego najmłodszego dziecka lub ciąży. Aby zobaczyć porady dla starszej pociechy, należy z rozwijanej listy wybrać jej imię (pod bocznym menu). Strona wczyta się automatycznie.

Tak – pamiętaj jednak, że aby ukończyć proces rejestracji, należy aktywować konto. Zrobisz to, klikając w link aktywacyjny, który zostanie przesłany na Twój adres mailowy w ciągu 15 minut od zakończenia rejestracji.

Jeśli podczas logowania pojawia się komunikat, że login lub hasło są nieprawidłowe, prosimy o sprawdzenie, czy nie jest włączony klawisz Capslock – wielkie i małe litery są ważne przy wpisywaniu hasła. Natomiast w przypadku kopiowania hasła z treści maila lub z innego dokumentu prosimy o zwrócenie uwagi, czy nie jest przypadkowo kopiowana końcowa spacja, która uniemożliwia logowanie.

Jeśli wpisujesz poprawny login i hasło, a mimo to powracasz do strony logowania, to prawdopodobnie przeglądarka ma w pamięci konkretną stronę i cały czas do niej powraca. Najlepiej jest wtedy zrestartować przeglądarkę w następujący sposób:

  • wejdź w przypadku przeglądarki Internet Explorer w Narzędzia -> Opcje -> Usuń historię przeglądania;
  • zaznacz 3 pierwsze pozycje (zachowaj dane, usuń pliki tymczasowe, usuń pliki cookie);
  • kliknij ok. i poczekaj aż przeglądarka się zaktualizuje;
  • wyłącz i włącz ponownie przeglądarkę.

W przypadku innych przeglądarek, np. Google Chrome, należy wejść od razu w historię przeglądania i kliknąć „Wyczyść wszystkie dane przeglądarki”. Również tutaj usuwamy pliki cookie i pliki tymczasowe.

Szybszym rozwiązaniem jest tymczasowa zmiana przeglądarki – inna przeglądarka nie powinna mieć już wcześniej zapamiętanych stron.

Jeśli po kliknięciu w link nic się nie dzieje, skopiuj go i wklej w okno wyszukiwarki. Jeżeli link w dalszym ciągu nie działa, zwróć się do Serwisu dla Rodziców poprzez formularz kontaktowy

Ilość paczek, jaką Rodzice otrzymują, zależy od tego, w jakim wieku było dziecko w momencie rejestracji. Zależy to też od aktualnego planu pakietów, które wysyłamy. Zarówno wysyłane paczki, jak i ich skład się zmienia.

Niestety nie mamy możliwości przesyłania próbek produktów oraz gadżetów HiPP na indywidualne zamówienie rodzica. Zachęcamy jednak do śledzenia Klubu Maluszka – zarówno forum, tablicy jak i regulaminu, gdzie można znaleźć informacje m.in. o paczkach oraz konkursach, w których do wygrania są produkty i gadżety HiPP.