Drogi użytkowniku naszej strony,

aby dopasować stronę internetową do Twoich potrzeb i zainteresowań, wykorzystujemy tzw. pliki Cookies. Przeglądając naszą stronę internetową wyrażasz zgodę na otrzymywanie plików Cookies. Jednocześnie w każdej chwili możesz tak ustawić swoją przeglądarkę, aby informowała Cię o lokalizacji plików Cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności

Czy sama rejestracja wystarczy, aby otrzymać przesyłki z Klubu mojego Maluszka?

Tak – pamiętaj jednak, że aby ukończyć proces rejestracji, należy aktywować konto. Zrobisz to, klikając w link aktywacyjny, który zostanie przesłany w ciągu 15 minut od zakończenia rejestracji.

Nie mogę się zalogować, dlaczego?

Jeśli podczas logowania pojawia się komunikat, że login lub hasło są nieprawidłowe, prosimy o sprawdzenie, czy nie jest włączony klawisz Capslock – wielkie i małe litery są ważne przy wpisywaniu hasła. Natomiast w przypadku kopiowania hasła z treści maila lub z innego dokumentu prosimy o zwrócenie uwagi, czy nie jest przypadkowo kopiowana końcowa spacja, która uniemożliwia logowanie.


Jeśli wpisujesz poprawny login i hasło, a mimo to powracasz do strony logowania, to prawdopodobnie przeglądarka ma w pamięci konkretną stronę i cały czas do niej powraca. Najlepiej jest wtedy zrestartować przeglądarkę w następujący sposób:
- wejdź w przypadku przeglądarki Internet Explorer w Narzędzia -> Opcje -> Usuń historię przeglądania;
- zaznacz 3 pierwsze pozycje (zachowaj dane, usuń pliki tymczasowe, usuń pliki cookie);
- kliknij ok. i poczekaj aż przeglądarka się zaktualizuje;
- wyłącz i włącz ponownie przeglądarkę.
 
W przypadku innych przeglądarek, np. Google Chrome, należy wejść od razu w historię przeglądania i kliknąć „Wyczyść wszystkie dane przeglądarki”. Również tutaj usuwamy pliki cookie i pliki tymczasowe.
Szybszym rozwiązaniem jest tymczasowa zmiana przeglądarki – inna przeglądarka nie powinna mieć już wcześniej zapamiętanych stron.

Czy mogę zmienić imię dziecka/datę urodzenia dziecka w profilu?

Samodzielna zmiana imienia i daty urodzenia dziecka możliwa jest tylko wtedy, gdy rejestracji dokonano w czasie ciąży. Jeżeli do profilu dodane było dziecko – nie ma możliwości zmiany imienia oraz daty urodzenia. W takim przypadku skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Nie otrzymałam linka aktywacyjnego

Zdarza się, że mail z linkiem aktywacyjnym trafia do folderu SPAM lub KOSZ. Jeżeli go tam nie ma, możesz wejść na stronę Klubu Maluszka - w przypadku nieaktywnego konta po wpisaniu danych do logowania wyświetli się strona z możliwością ponownego przesłania maila aktywacyjnego.

Link aktywacyjny nie działa

Zdarza się, że program pocztowy ucina początek linka aktywacyjnego. Jeżeli po kliknięciu w link wyświetla się błędna strona lub link jest nieaktywny, dodaj "klubmaluszka.hipp.pl/" przed linkiem, który otrzymałaś. Wówczas będziesz mieć możliwość aktywowania konta bez problemu. Jeżeli mimo wszystko ta  metoda nie odniesie skutku i nadal będziesz mieć trudności z aktywacją – prosimy o informację poprzez formularz kontaktowy.

Nie pamiętam hasła/loginu

W przypadku, gdy nie pamiętasz hasła lub loginu, kliknij w przycisk „Nie pamiętasz hasła?”. Na adres mailowy podany podczas rejestracji zostanie przesłany login i nowe hasło. Wiadomość powinna dotrzeć w ciągu 15 minut. Jeżeli wiadomość nie dojdzie, prosimy o sprawdzenie folderu KOSZ oraz SPAM.

HiPP GmbH & Co. Vertrieb KG ...