Menu

Klub mojego Maluszka

Od rejestracji aż po usunięcie konta – poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Klubu mojego Maluszka.

Jeśli wśród poniższych pytań nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.


Nie otrzymałam linku aktywacyjnego. Co powinnam zrobić?

Przesłanie maila zawierającego link aktywacyjny może potrwać kilka minut. Dlatego prosimy o cierpliwość i sprawdzenie skrzynki odbiorczej w późniejszym czasie. Jeżeli po upływie kilku minut w dalszym ciągu nie widzisz maila z linkiem aktywacyjnym, sprawdź folder SPAM oraz upewnij się, czy Twoja skrzynka odbiorcza nie jest przepełniona.

Co oznacza komunikat: „Podany adres e-mail jest już zajęty”?

Powyższy komunikat oznacza, że dany adres e-mail istnieje już w naszej bazie.
Jeśli ten mail należy do Ciebie, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?”.

Co zrobić, jeśli nie pamiętam nazwy użytkownika i/lub hasła?

Jeśli nie pamiętasz loginu i/lub hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” pod tym linkiem.

Podaj swój adres mailowy podany podczas zakładania konta w Klubie mojego Maluszka. W odpowiedzi otrzymasz e-maila z linkiem – kliknij w niego lub skopiuj do okna przeglądarki. Otworzy się nowa strona zawierająca Twoją nazwę użytkownika oraz pole do wpisania nowego hasła.

Pamiętaj, aby zastosować zasady bezpieczeństwa dotyczące hasła.

Proszę o pomoc, moje hasło nie działa!

Jeżeli masz problem z hasłem i nie możesz uzyskać dostępu do Twojego konta w Klubie mojego Maluszka, upewnij się, czy wprowadzane przez Ciebie hasło jest poprawne. Zwróć szczególną uwagę na wielkość liter, a także brak spacji na końcu hasła. Jeżeli w dalszym ciągu masz wątpliwości, polecamy użycie wyżej opisanej funkcji „Nie pamiętasz hasła?”. Umożliwi Ci ona utworzenie nowego hasła. Jeżeli kopiujesz hasło, pamiętaj o tym, że nie może zawierać spacji.

Jak mogę zmienić swój adres e-mail?

Adresu e-mail nie można zmienić samodzielnie. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, podając swój obecny i nowy adres e-mail.

Czy mogę zmienić nazwę użytkownika?

Jeżeli chcesz zmienić nazwę użytkownika, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego

Moje konto w Klubie mojego Maluszka nie jest mi już potrzebne. W jaki sposób mogę je usunąć?

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami przy pomocy formularza kontaktowego.

Z powodu przepisów regulujących ochronę danych osobowych potrzebujemy do tego Twojej nazwy użytkownika. 

Co zrobić, gdy nie chcę dłużej otrzymywać newsletterów promocyjnych?

Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości mailowych z informacjami o konkursach, promocjach czy rabatach na produkty HiPP, możesz skontaktować się z nami w tej sprawie poprzez formularz kontaktowy lub kliknąć w link na dole każdego newslettera promocyjnego, jaki od nas otrzymujesz.

Gdzie znajdę newsletter dopasowany treścią do mojego młodszego dziecka?

Zaloguj się w Klubie mojego Maluszka i w bocznym menu kliknij w zakładkę "Newslettery". Przejdziesz do strony z widokiem newslettera dopasowanym do wieku Twojego najmłodszego dziecka lub ciąży. Aby zobaczyć porady dla starszej pociechy, należy z rozwijanej listy wybrać jej imię (pod bocznym menu). Strona wczyta się automatycznie.

Czy sama rejestracja wystarczy, aby otrzymać paczki?

Tak – pamiętaj jednak, że aby ukończyć proces rejestracji, należy aktywować konto. Zrobisz to, klikając w link aktywacyjny, który zostanie przesłany na Twój adres mailowy w ciągu 15 minut od zakończenia rejestracji.

Nie mogę się zalogować, dlaczego?

Jeśli podczas logowania pojawia się komunikat, że login lub hasło są nieprawidłowe, prosimy o sprawdzenie, czy nie jest włączony klawisz Capslock – wielkie i małe litery są ważne przy wpisywaniu hasła. Natomiast w przypadku kopiowania hasła z treści maila lub z innego dokumentu prosimy o zwrócenie uwagi, czy nie jest przypadkowo kopiowana końcowa spacja, która uniemożliwia logowanie.

Jeśli wpisujesz poprawny login i hasło, a mimo to powracasz do strony logowania, to prawdopodobnie przeglądarka ma w pamięci konkretną stronę i cały czas do niej powraca. Najlepiej jest wtedy zrestartować przeglądarkę w następujący sposób:

• wejdź w przypadku przeglądarki Internet Explorer w Narzędzia -> Opcje -> Usuń historię przeglądania;

• zaznacz 3 pierwsze pozycje (zachowaj dane, usuń pliki tymczasowe, usuń pliki cookie);

• kliknij ok. i poczekaj aż przeglądarka się zaktualizuje;

• wyłącz i włącz ponownie przeglądarkę.

W przypadku innych przeglądarek, np. Google Chrome, należy wejść od razu w historię przeglądania i kliknąć „Wyczyść wszystkie dane przeglądarki”. Również tutaj usuwamy pliki cookie i pliki tymczasowe.

Szybszym rozwiązaniem jest tymczasowa zmiana przeglądarki – inna przeglądarka nie powinna mieć już wcześniej zapamiętanych stron.

 

Co zrobić, jeśli link aktywacyjny nie działa?

Jeśli po kliknięciu w link nic się nie dzieje, skopiuj go i wklej w okno wyszukiwarki. Jeżeli link w dalszym ciągu nie działa, zwróć się do Serwisu dla Rodziców poprzez formularz kontaktowy

Ile paczek dostają Rodzice po zarejestrowaniu i jaki jest ich skład?

Ilość paczek, jaką Rodzice otrzymują, zależy od tego, w jakim wieku było dziecko w momencie rejestracji. Zależy to też od aktualnego planu pakietów, które wysyłamy. Zarówno wysyłane paczki, jak i ich skład się zmienia.

Czy mogę otrzymać gadżety lub próbki produktów HiPP dla mojego dziecka?

Niestety nie mamy możliwości przesyłania próbek produktów oraz gadżetów HiPP na indywidualne zamówienie rodzica. Zachęcamy jednak do śledzenia Klubu Maluszka – zarówno forum, tablicy jak i regulaminu, gdzie można znaleźć informacje m.in. o paczkach oraz konkursach, w których do wygrania są produkty i gadżety HiPP.