Pomocy

Na Twoje pytania związane z mlekiem modyfikowanym  odpowiadają:
Ekspert HiPP Iza
Ekspert HiPP Basia

Zadawanie pytań ekspertom lub włączenie się do dyskusji jest możliwe po zalogowaniu w Klubie. Pytania zadajesz anonimowo (pod nickiem). Przed pierwwszym zalogowaniem na Forum zostaniesz poproszony/a o zaakceptowanie ne-etykiety oraz o podanie swojego nicku.

Kingucha30
pt 25. 08. 2017, 02:15
Awatar użytkownika
Pomocy
Witam jestem świeżo upieczona mama mój Syn ma 7 tygodni od samego początku jest na mleku Hipp gdyz ja nie miałam pokarmu mój problem polega na tym ze syn jest głodny juz 1,5 h od karmienia na chwile obecna sypie mu na 150ml 5 łyżek.Podaje mu mleko Hipp Ha Combiotik PRE HA dodam ze mieszkam w Niemczech i niestety nie mam komu sie zapytać na jakie mleko teraz powinnam przejść czy mogę dziecku zacząć podawać Hipp HA1 czy to za wcześnie jestem kompletnie zielona Pomocy!Kinga
Doradca ds. Żywienia Barbara Czartoszewska
pt 25. 08. 2017, 11:07
Awatar użytkownika
Pomocy
Pani Kingo,

Jeśli dziecko ma 7 miesięcy, można zacząć podawać mleko HiPP 2 HA Combiotik.

W tym wieku należy też rozszerzyć dietę, wprowadzać kaszki które mogą zasycić dziecko na dłużej niż samo mleko.

pozdrawiam
Kingucha30
pt 25. 08. 2017, 15:23
Awatar użytkownika
Pomocy

Witam jestem świeżo upieczona mama mój Syn ma 7 tygodni od samego początku jest na mleku Hipp gdyz ja nie miałam pokarmu mój problem polega na tym ze syn jest głodny juz 1,5 h od karmienia na chwile obecna sypie mu na 150ml 5 łyżek.Podaje mu mleko Hipp Ha Combiotik PRE HA dodam ze mieszkam w Niemczech i niestety nie mam komu sie zapytać na jakie mleko teraz powinnam przejść czy mogę dziecku zacząć podawać Hipp HA1 czy to za wcześnie jestem kompletnie zielona Pomocy!Kinga
Doradca ds. Żywienia Barbara Czartoszewska
pn 28. 08. 2017, 16:28
Awatar użytkownika
Pomocy
Pani Kingo,

Jeśli dziecko ma 7 tygodni, można zastosować w żywieniu dziecka mleko HiPP HA 1 Combiotik®.